ipek-hbb valla bilmiyorum ki. Genel cerraha randevu aldım gidicem. Antibiyotik kullanıyorum. Sık sık emziriyorum, sagiyorum. Rahatliyor gibiyim. Ateşim 39.2 39.4 arası. Bugün biraz düştü gibi 38 derece. İnşallah olmazsınız Allah düşmanıma vermesin. Önlem alın. Sık sık emzirin. Sıcak kompres yapın. Masaj yapın. Emzirdikten sonra sağım yapın. Ama o titremeyi yaşamaya basladiysaniz geçmiş olsun. 🥲