Hanımlar 2 gündür aşırı titreme, yüksek ateş ve sol memede acı, ağrı ve yanma var. 16 gün önce sezeryan doğum yaptım. Kadın doğum doktorum MASTİT OLDUGUMU SÖYLEDİ. En erken pazartesiye randevu aldım genel cerraha gitmen lazım dedi. Emzirdikten sonra günde bı kere sagiyorum göğüslerimi. Aci ve ağrı hafifliyor o zaman. MASTİTE NE İYİ GELİR EN HİZLİ ÇÖZÜM OLARAK. Çok canım yanıyor ve halsiz, bitkin bırakıyor. Valla bin kere sezeryan olmaya razıyım bu doğum sonrası yaşanan durumlar yüzünden