Valla ben pirinç unu ile büyümüşüm kemik yapım çok sağlam uzun boyluyum bebekken de gelişimin güzelmiş zaten dişlerim filan sağlıklı herhangi bir hastalığım yok genetik astım var sadece. Eskiden inek sütü de içirirdi annelerimiz bal da yerdik ek gıdada bilmiyorum şimdiki sorun da her şeyi öğrenmeye çalışmak sanırım. Annemlerin yaptığı ek gıda muhallebisini yazsam buraya biri denese çocuk hastanelik olur herhalde. Biz sağlıklı nesildik galiba