mrveaydgdu Kızlar hangi marka kullanıyorsunuz? Bebekler için ayrı mı oluyor yoksa hepsi aynı mı ? Ek gıdaya yeni geçtik 3 gün kuralı ile sebzeleri meyveleri denedik sadece kabakta alerjimiz çıktı. Pirinç unu ile farklı tarifler gördüm de hangi marka kullanılmalı ? Bugün eşime dedim dr oetker 5li poşet almış onu kullanabilir miyim ?
Agg0207 mrveaydgdu pirinç unu kullanmak yerine yulaf unu gibi daha bebegin için sağlıklı unlar kullanabilirsin pirinç unu beyaz ekmek gibi hiçbir besleyiciligi yok sadece Sağlıksız boş kilo yapıyor bebege zaten araştrırsan eger sende göreceksin
sedaykn mrveaydgdu Marketlerdeki pirinç ununu kullanmayın. Tam pirinç unu kullanmalısınız bebeğiniz için. Ben makarnavitma sitesinden alışveriş yapıyorum genelde memnunum
ozlemsenel mrveaydgdu Kullanabilirsin canım ama pirinç ununa çok bel bağlama neticede kalitesiz bir besin. Altı üstü pirinç yani. Karışık tahıllı kaşık mamaları var onlardan da dene 7 tahıllı elmalı falan mesela aptamilin gayet besleyici. Şeker içermemesine dikkat et içindekilere bak
Drycgdsmete Agg0207 bende dün yukaf alcaktım canım son anda vazgectim iyikide almamısım bi doktor var bugun onun yazısı denk geldi yulafı sürekli olarak önermiyolar bide midede uzun süre kaldığı için iştahsız bebeklere hiç önermiyolar aklınızda bulunsun @mrveaydgdu
ozlem_oz pirinç ununu gittiğimiz 2 doktor da daha ben sormadan kesinlikle verme diye önermedi. sadece nişastadan ibaret nişastayla bebeğin karnını doyurmanın hiçbir faydası yok. besleyici muhallebi gibi bir şey vermek isterseniz kaşık mamalarından verebilirsiniz aptamilinkilerde lif var onlardan alıyorum ben
sedaykn kamer12 Aptamilin kaşık mamasında maltodekstrin var maalesef. Bu sofra şekerinden daha bile kötü ☹️
DefneElif0628 Kızlar benim kızımda 5ay 7gunluk doktorumuz ek gıdaya başlattı bu kaşık mamaları genelde bakıyorum 6ay yazıyor ben hangisini kullanmalıyım mamayı bıraktığı hiç içmiyor o yüzden kaşık maması olarak vermemi söyledi doktor
Nazlicicegim DefneElif0628 4. Aydan itibaren yazan kaşık mamaları var onlardan alabilirsiniz. Ben hipp kullanıyorum
Tontisimm Pirinç unu kızımı hiç doyurmadı bende artık vermiyorum. Onun yerine yulaf unu ve irmiği pişirip içine keçiboynuzu özü ekliyorum bayılarak yiyor ben tahıl yemiş oluyor hemde vitamin.
Nazlicicegim Tontisimm Merhaba 😊 ben yulaf ununu formül sütle karıştırıp kızıma o şekilde veriyorum pişirmeden. Pişirmeden vermek zararlı mı acaba yanlış mı yapıyorum
DefneElif0628 Nazlicicegim bende ondan aldım pirinç unlu olandan ama onada iyi değil diyorlar birde hiç beğenmedi benim kız içine elma rendesi ilave ediyorum öyle yedi onunda bir besleyiciligi yok diye başka arayisdayim
ceylinnn Pirinç unu vermeyin dedi doktorumuz, bir faydası yokmuş. Aptamil kaşık mamalarından veriyorum ben. Tahıl bakımından çok çeşitli, ve bağışıklığa iyi gelen lifler var içerisinde.
Nazlicicegim DefneElif0628 Ben yulaf unu ve 5 tahıllı olandan da kullanıyorum kızım devam sütünü biberonla içmediği için bu şekilde veriyorum. Tam pirinç unu daha besleyici onunla yapmaya çalışın
Drny mrveaydgdu pirinç unu yerine yulaf ezmesi ve irmik kullanabilirsin. Pirinç ununu hiç önermiyorlar. Çocuga hiç bir katlısı yok.
DefneElif0628 Nazlicicegim beş tahıllı olanlar bizim için erken degilmi?birde sütlü elmalı yazıyor ya aklıma takılıyor süt bir yasdan önce yasak değil mi bu bahsedilen süt ne sütü acaba bilgin varmı cnm