Msjlari yeni okuyorum. Benim de ilk hamileligimin 3. Ayında çıkmıştı hiç bisey yapamayız demişler di doğum tarihine göre bakarız dedi dr. Çikan siğil de çoğalmıştı. Siğil yüzünden sezaryan oldum çocuğa bulaşır dediler. Hiç bir test vermedim dr dedi 25 gün sonra fel yakalım 15 dk lik uyutmayla yaktılar hiç hissetmedim bile