Ben üniversite hastanesine gitmiştim böyle söylediler. Zaten siğil hpv virüsünün yaptığı bi hastalıkmış ama genelde iyi huylu dedi ve vücuda girdiği zaman o virüs çıkmıyormuş önür boyu. Şuan tedavi olsa bile belki bir yıl belki 5 yıl sonra yeniden çıkabilir dedi. Her ihtimale karşıda hpv testi aldı zaten smearşa aynı şekilde alınıyor