Rose21 ben eğitim vermedim aslında canım daha yeni doğduğunda bile mamasını yedirir koynuma alır öyle beşiğe koyardım bir gece uyumadı 1 aylık falandı bende pişpişliyorum koynuma alıyorum yok bende bıraktım yatagın üstüne o zamanlar kıpırdayamıyodu odayıda bilerek kapkaranlık yapmıstım ki gece oldugunu bilsin diye gittim ütü yapmaya kendi kendine söyleniyordu baktım 5 dk snra ses yok bir gittik ki uyumus o zamandan beri hep mamasını yedirdim orda bıraktım uyudu ne zaman dnmeye basladı o zaman hep yanına giidp pişpişledim o yüzden suan kendisi söylene söylene uyur cok sükür🤲 Ama zaman biraz gecmiş şimdi sizinki nasıl alıstıysa öyle ister işiniz zor gibi minikken alıstırmak daha kolay