İlk başlarda uzun sürer zaten, kızım eve ilk geldiğinde başladım beşiğinde uyutmaya, ağladıkça emzirdim koydum, emzirdim koydum. 1.5 saat sürüyordu o zaman, sonra sonra kısaldı. Alıp sakinleştirip geri koyuyordum. Eşiniz varsa ondan yardım alabilirsiniz. Ama 1 saat oldu diye bırakmamanız lazım, çocuğu boşa ağlatmış oluyorsunuz. Ağlasın öylece bırakın da demiyorum. Alın sakinleştirin koyun, yoruldunuz eşiniz devam etsin 🙄