Miracinannesi52 siz paranızı alırsınız o konuda içiniz rahat olsun benim de yemek takımım kargodan dolayı kırık gelmişti ödemesini yaptılar. ama allah bunları bildiği gibi yapsın evim ikinci katta 2 gün evde yoktum cam balkona kargomu fırlatmışlar çiçeğim kırılmış topraklar yere serilmiş temizlerken bir sürü laf saydım çok canımı sıktılar