Kargomu gitmiş başka birine teslim etmiş içinde 500 tllik ödediğim ürün vardı müşteri hizmetlerini aradım sadece size dönüş yapıcaz diyorlar arayan soran yok 2 gecedir uykularım kaçtı ya başına hiç böyle birşey gelip de sorunu çözülen var mı yada nasıl bir işlem yapmam lazım bunlara