Busraa12 7 aylıktı sünnet yaptırdığımızda mecburen bekledik kasık kisti çıkmıştı doktor bekleyelim dedi yoksa 2. ayda yaptıracaktım benim eşim de küçük diye kıyamadı fln ben hiç oralı olmadım ne kadar erken olacak iyi diye ama 7. ayda olmasına rağmen bile dönmeye çalışması sürekli hareket etmek istemesi yüzünden zorlandı eşime demiştim hareketlenmeye başlamadan yaptırmak ne kadar doğru gör diye ama iyileşme süreci gerçekten çok hızlı korkmayın eşinize de söyleyin en fazla 2 gün sonra geçiyor. O çocuğun bakımını siz yapacaksınız kaynananız değil boşuna uzatacaklar süreci