Bende Allahin izniyle yaptiricam 4 aylık bana da küçük dediler ama ben gereken cevabı verdim yakın zmaan da ablam yaptırdı 3 aylık oğluna sadece dedi bir gün huzursuz oldu sonraki gün her şey normaldi dedi şimdi iyileşmis bile 1 haftada zaten agri kesici, krem veriyolar internntetw de okudum bebeklerin damarları daha küçük olduğu için iyilesim süresi kısaymış. Büyüyünce anlayınca yaptırmak daha zor onları dinlemeyin derim