Medinetass Evrem wee nin cam biberonu 15 lira dr brownsın 60-70 lira 😁😁 ki dediğim gibi kendimden bahsetmiyorum 👍🏻
Prensannesi08 Hatice444 ben twistshake kullanıyorum gaz yapmıyor ve jokerde şuan çok uygun ben internet siyesinden alıyorum bu ikimci aldım ama daha birinciyi eskitemedik maşşallah çok sağlam