selinnkk -elizsmom aç tok bir şey demedi bize doktor ben sabah uyanınca emziriyorum vakit geçiriyoruz yaklaşık 2 saat sonra tekrar uykuya geçiyor uyumadan önce veriyorum sonra da emzirip uyutuyorum. Ne sabahki çok aç halinde veriyorum ne de emzirmeden hemen sonra.
Bibebek_ -elizsmom hayır günde bir defa aç tok fark etmez kilo başına bir damla olacak yani 7kiloya yakın 7damla vermen gerekiyor
kelebek_17 -elizsmom bilmiyorum ki o konuda bir şey demedi doktorumuz, ama değerler çok düşük olduğu için ocean ın şurununa geçtik, şurup bile en az 3 ay kullanılması lazım dedi. demekki diğer damla daha yavaş etki ediyor diye yorumluyorum.
Maviim -elizsmom Yanlış verilirse etki etmez diye bişey yok canım demir damlası bu her şekilde vücuduna giriyor ve işe yarar. Bizimkinr ben damla şeklinde bile vermiyorum çünkü zaten zorla içiyor göz kararı sıvıyı çekiyorum bikerede sıkıyorum ağzına hepsini
Themom_ -elizsmom 4 ay 12 günlükken basladı drmuz kontrolde 4 gündür kullanıyorum aç karnına günde 1 kere 0.7 ml ( ayarlayana kadar akla karayı seçiyorum çok zor)
Maviim -elizsmom Doğrudur canım benimkide küçükken öyle yapardı İlk zamanlar mesela bende herşeyde çok dikkatliydim takıyordum bide neyi nasıl yapmam lazım fazla mı az mı vs artık rahatım😄
Themom_ -elizsmom Bunu gerçekten düşünememiştim akıl akıldan üstündür diye boşuna söylememişler teşekkür ederim yarın şırıngalar alayım da rahatlayayım. O damlalıkla sinir krizi geçiriyorum her defasında yıka temızle kurut ml ayarla derken 🤦♀️
-elizsmom Maviim maalesef ki bende şuan aynıyım takıntılı ve dikkatliyim ,başta böyle tecrübe edip sonra alışıyoruz neyin nasıl olduğuna , ilk çocuğunuz mu acaba ☺️
busraalper -elizsmom emzirmeden 45 dk önce kilosuna göre X2. Damlayı verdikten sonra yine 45 dk emzirmeyeceksiniz
busraalper -elizsmom ben de 8 aylık olana kadar 1 damla kullandım. Daha sonra kan tahlili yapıldı. Doktorda 1 yaşına kadar kilosuna göre X2 vermemi söyledi.
-elizsmom busraalper Themom_ rica ederim ne demek canım Banada eczacı söylemişti tam olarak anlayamadığım için onunla daha iyi olur demişti 😬
-elizsmom kelebek_17 ozaman bitince başka bir damlaya geçeyim , Ocean kullananlar hep aynı şeyi diyor değerler de yükselme olmadı diye bari almasaymışım okadae da çok para verdim