WaldorfB iki bebeğimde de rop muayenesi olduk 1 yıl arayla ve iki bebeğimde de muayenede de yanındaydım hatta doktorum annesi siz bacaklarını tutun dedi, bizde kullandığı malzemeleri paketinden yeni açmıştı. Muayeneyi eşimde bende nasıl yapıldığını gördük çok zor bir muayene, muayeneye gidince iki tane damla yapılıyor acıyı hissetmesin diye daha sonra gözü defter ataç ı gibi aletle açıyor, daha sonra ince dondurma çubuğu gibi bi aletle içine bakıyor sanırsın ki o gözü yuvasından ordan oraya kaydırıp bakıyor sanarsın ilk muayenede ödüm kopmuştu bu nasıl bi muayene diye ama toplar hep öyleymiş, kızımın durumu biraz sıkıntılıydı damarları geç oluştu 4 kere falan gittik rop a ama çok şükür bi sıkıntı olmadı, oğlumda da bi sorun çıkmadı, inşallah sizlerde atlatırsınız bu zamanları sağlıcakla 🙏🌸