Kızlar merhaba, bebeğim 35 haftalık olarak dünyaya geldi. Şuan 2.5 aylık olduk. Muayeneler için Bakırköy devlet hastanesine gidiyoruz. İlk rop muayenesini 1 aylıkken yaptırdık içeri almamışlardı çığlık kıyamet sesini duydum o kadar bağırmıştı ki ağzı köpük köpük olmuştu kuzumun, çıkarkende bilgi vermediler ve kontrole çağırdılar. 3 hafta sonra 2. Kontrole gittik sağ gözdeki hastalık bitmiş sol gözde evre 1 kalmış dediler yine çok ağladı ama nispeten kısa sürdü muayene ve kapıdan bakabildim doktor farklıydı ilkinden. Bir 3 hafta sonra daha yani geçtiğimiz pazartesi oluyor 3. Kontrolümüze gittik neredeyse bende içerideydim kimse çık demedi ve bu sefer öyle çok ağladı ki bir an nefesi durdu sesi kesildi ödüm koptu desem yeridir canımdan can gitti o anda ve şuan silik evre 1 kalmış her seferinde biraz daha gerilemiş oluyor hastalık. 1 ay sonra kontrole çağırdılar ama benim şimdiden yüreğim ağzımda internetten hep araştırıp bazı profesörlerin makalelerini okuyorum çoğu zaman solunum arresti gelişebilirmiş ve acil müdahale edilmesi gerekirmiş yoksa kalp durması olabilirmiş tabii çok küçük pretermler için mi deniliyor yoksa tüm bebekler için mi bilemiyorum çoğu zaman anestezi altında yapılıyormuş çok fazla makale var bu konuda ama şimdiden korkmaya başladım 4. Muayeneden 🥺 kaç gün oldu hala sağ gözünün kenarı kanlı muayene bittiğinde de biraz kanlı göz yaşı aktı çok korktum. Ve fark ettiğim bir şey daha var tüm bebeklere aynı aletlerle bakıyorlar sterilize denilen bir şey asla yok.. İçimi dökmek istedim aynı yoldan geçenleriniz elbet olmuştur.. Daha bu rop muayenesinin belki 6. Ay 1 yaş kontrolleri de olacak 😥