OptimusPrime Minigim38 kesinlikle tencerede pişiyor kek gibi alt tarafı üstüne bir puding falan mis gibi tatlı işte.
Minigim38 OptimusPrime haşhaşlı irmik tatlısı yaptım pişiyor börek, mercimek köftesi, kurabiye var yeterli sanki
Minigim38 trn-mom55 haşhaşlı irmik tatlısı yaptım pişiyor. Ayyh kız çok severim o tatlıyı bilseydim onu yapardım hiç aklıma gelmedi
-_-hUysUzvetatlikadin Minigim38 işte bende denemedim ama kuzenim hep yapar afedersin daha ben WC den çıkmadan bakarım fırında atmış şip şak 😅
Minigim38 Deletedmom_106 kahvaltı yapacaklar dolma yenmez sanırım. Mercimek köftesi yapacağım börek aldım kurabiye var bide haşhaşlı irmik tatlısı yaptım pişiyor
Minigim38 Minikpankekim börek aldım, kurabiye var birazdan mercimek köftesi yapacağım bide haşhaşlı irmik tatlısi yaptim pişiyor yeterli dimi
Ocakalti Mikrodalga da 7 dk da pişen ıslak kek var Çikolata sonuna gerek de kalmıyor En pratik ikramlık 😊
3cocukluananingunlugu Minigim38 o da güzel ama bebekle kısır daha kolay mercimekli köfte yoğurması vs zaman alor diye dedim
Sanaelpencedurmam Minigim38 yeterli daha ne olsun. Bugün bana da bebek görmeye gelecek kaynanamın komşusu 100 TL verecekmiş bide eşime sigara 😀 kek yaptım çayın yanına yeter