huysuzbalik
Çişi taştı, en bolundan lastık izi çıktı. Bezin içinde yer alan saçmaca çizgiler poposunda iz bırakıyordu. Beğenmedim ben 😌
Sleepy denedim boş. Canbebe de pişik yaptı. Son 3 aydır minies kullanıyordum değiştirmek istedim Molfixe geçtim de kaldım öylece. Prima kullanacam gibi