Kızlar merhaba molfix pure&soft kullanıyorum 2 numara şuan. Minies e geçmeli miyim yoksa molfixte devam etmeli miyim bilemedim. Molfix 3 numaranın da bir yeşil paketlisi var bir de pure&soft versiyonu. Hangisini kullanıyorsunuz? Hangisinden memnunsunuz? Tecrübelerinizi öğrenebilir miyim?