Nily Sedanuraydnata ben ilk dogum yaptigin gun soktular o makinaya neye ugradigimi sasirmistim aglmaktan cok kotu olmustum. 😣 Ama geciyor merak etme cok emzir sadece Saat basi uyandir sutunu ver.
Sedanuraydnata Nily canım bende çok kötü oldum onu böyle görünce bide aynı odada kalıyoruz çok zor oluyor
Tugra Sedanuraydnata benim bebeğimmmmmde yoğun bakımdan çıktığında anne bebek uyum odasında kaldık . Oraya sarılık olan bebekleri getiriyorlardı . Mavi Işık’ta bekletiyolardı ne kadar çok emzirirse anneler , o kadar çabuk iyileşiyor bebekler . Ben buna şahit olmuştum 🤗 geçmiş olsun .
Merveatakan Sedanuraydnata canım bizde 10 günlükken 17 de yats yaptı ertesi sabaha 7 ye düştü bir daha çıkmadı inşallah kuzunun da çıkmaz geçmiş olsun Allah'ım şifa versin
Sedanuraydnata Tugra benim bebeğim hiç kilo kaybı yaşamadı doktorum sütün yetmiş ama erken doğduğu için yakalanmış sarılığa dedi ama bol bol emziriyorum çok teşekkür ederim ☺️
Ecocan Sedanuraydnata bende cok agladim anliyorum seni ama inan kalici bisey degil erken teshis olmazsa kotu tehlikeler doguruyomus oyuzden gec kalinmasin diye fototerapiyi yapiyolar rahat ol dicem olmucaksin biliyorum ama bu sabah dusmustir insaallah bebeginizin degerleri
Edaa Benim bebeğiminde 5 günlükken 15.1 çıkmıştı doktor sınır 15 acil yatırmamız lazım 2 gece kalacak dedi.Bol bol emzirdim yatış yaptırmadık o doktora güvenmiyorduk çünkü.Başka doktora sorduk sık sık emzir yatışa gerek YÖK dedi.Uzun sürdü geçmesi ama bir sıkıntı yaşamadık Allah’a şükür.Alarm kurup saatte bir emzirdim hatta saat başını bile beklemedim bazen.Sürekli emzirdim.
nurayuzun Sedanuraydnata hemen damar yolunu açtılar mi ya bizim hemen açmadılar eğer sıvı kaybı olsaydı belli bi saatten sonra ozaman acicaklardi Allahtan gerek kalmadı
Elele Sedanuraydnata sevdiği oyuncaklardan veya dikkatini çekecek yeni bir oyuncak alabilirsiniz. Sevdiği atıştırmalık bişe yanınıza alabilirsiniz. Mümkün olursa uyku saatini Denk getirirseniz emziriyosanız veya mama veriyorsanız kalkarken vermek gerekiyor zaten o ara uyuyabilir göz açıp kapayana kadar geçiyor zaten
Mucizemm Sedanuraydnata 5 günlükken 22 dereceydi sarılığı 2 gün yattı kuvezde sonra daha da tekrarlamadi cnm korkma geçer inşallah
Bebetostoss Sedanuraydnata canım hiç korkma bol bol emzir sütün yeterli değilse mama var hiç korkma mama vermekten ben de emzireyim diye uğraşıodum mama çok verme taraftarı değildim ama çabuk geçmesi için mama verebilirsin doktoruna da danışarak o şekilde bizimki 1 ayda ancak normale düşmüştü bizim de 18 falandı 10 un altına düşünce sevinioduk 😊 sağlıkla atlatsın kuzu ♥️🎈