Weewe Burhanaltintop bize de öyle geliyordu. Dışarı çıktığımızda emziremeyeceksem direkt 120 veriyorduk oo obura bak ne çok içiyor diyorduk meğer 120 azmış bile.
balonjoje Burhanaltintop bence bi sütünü sağ bak ne kadar geliyor diye sütün iyiyse hiç mama verme bence mama kötü bişey değil mecbur kalınca veriyoruz elbette ama çok reaksiyon gösteriyor. Alerji yapabiliyor kabızlık yapabiliyor. Benim de sütüm azalmıştı mama verdim çocuk gazdan çatlayacaktı. Sütün iyiyse kilo alımı iyiyse verme bence
ayazasaf Weewe 120 az birşey aslımda canım ben burda okudumda 2 aylıklar 180-200 içiyor diyolar benim oğlum 4 aylık oldu 120 içiyor doyuyor büyümesi yeterliymiş
bidunyamutluluk Burhanaltintop 26 günlük bebeğim beni emiyor üstüne bazen 60,bazen 90 cc mama içiyor. İştahlı demek ki bebişler. Doktor kilo alımı fazla sütün yarıyor demek ki dedi. 🤷🏽♀️
Eslem_Somuncu Burhanaltintop hayir hic fazla degil seninki benimkinden bir aydan fazla buyuk icer onu. 120 bile iciyor 2 aykiklar 3 aylikta 150yi icebilir. Kilosunu 56ya bol bak kac cikiyor
Weewe ayazasaf aslında öyle ama niyeyse hep faZlaymış gibi geliyordu bana. Artık emdikten sonra 120 (ne kadarini icebilirse artik) tek mamaysa 150 veriyorum.
ayazasaf Weewe aynen öyle benim oğlum emmiyor artık gece dışında gündüz 120 gece yatarken 150 içiyor şu anlık yeterli fazla verip alıştırınca midesi genişlet
Emine2108 Burhanaltintop doktor gerek yok dedi ise neden veriyor sun bence verme göğsünü sağ bak kaç cc süt çıkıyor
Eslem_Somuncu Seha memenin pesine 90 yeterlo o halde canim zaten memedende alir biraz. 100 yapip dene bakalik iciyomu mesela
bidunyamutluluk Furkan42 3300 doğdu 36 haftada. 10 gün küvezde kaldı küvezden çıkarken 3120ydi, ilk kontrolünde 3200dü, ondan sonra hem mama hem meme verdim bir haftada 3600 oldu 🤷🏽♀️