20 Ekim doğumlu oğlum. Koltuk kenarlarında yürüyor ellerinden tutunca da yürüyor fakat son zamanlarda tembelliğe vurdu bir iki adım attıktan sonra bırakıyor kendini emeklemeye başlıyor. Kendi kendine cesaret etmesini mi beklemek gerekiyor yoksa yürümeye başlaması için yapabileceğimiz bir şey var mı?