Aryaveannesi22 benim ki de 23 Ekim doğumlu
Kızım hiç emeklemedi benim ya dönmedi de şu ayına kadar doğru dürüst dönmedi daha yeni yeni dönüyor ama 6 aylık olmadan oturdu desteksiz, 2 aydan beri de bir yerlere tutunarak yürüyor bütün evi dolaşıyor, desteksiz de 1-2 adım atıyor ama hiç emekleme ile ilgili çalışması yok hiç yok (birde bu tutunarak gezmesi yürüme sayılıyor mu)