[silindi] ben lansinoh kullanıyorum elektrikli. Bugünkü aklım olsa ikili alırdım ama tekli almışım. Onu sağarken diğer meemye de mochi süt toplayıcı kullandım çünkü bebim bebeğimin sol meme ile arası pek yok süt azalmasın diye doktor böyle önerdi. Kasım ayında ile başlkycam, o zamanlar için giyilebilir pompa aldım evet çok daha konforlu :)