Farahzeynep Deletedmom116 😂😂 biz de öyle olacağız, zaten kızım parmağını habire kenarlara bastırıyordu 😂
Nebicimanne Farahzeynep ama ust on dis bizde zor cikti 1 tane cikardi 3 gun ates yapti digerlerinde ates ishal filan olmamisti 🙄
Farahzeynep Nebicimanne hadi ya 🤦🏻♀️ Bizde de şu ana ne kadar ateş, iştahsızlık, huysuzluk falan olmadı 🙄 diş zor ya.
Deletedmom196 Farahzeynep benim oğlumda altı aylıkken alt 2 dişini çıkardı ben de üstlerin çıkmasını beklerken alttan bi tane daha çıkardı şimdi altta üç dilipak komik ama 🤣 iki dişli olunca çok tatlı oluyorlar ama bende göremedim o halini 🙈🙈
EniseEsila Farahzeynep Farahzeynep var canım var bunun için bende post açmıştım çünkü ben sok😁 hani bu bebisler dişini çıkarınca çok tatlı olurdu 🙄bizimki üst yan dışi çıkartıp dişsiz bı teyzem var ona benzemisti 😁 alt ön dişleri çıktı tatlış tatlış severken baktım üst yan dışi çıktı ama şükür ki bı hafta içinde üst önlerde patladı 😁 yoksa o tiple kızımı gördükçe 😂😂
Farahzeynep EniseEsila hahahah 😂 benimki de öyle olacak, patlamış minicik, daha uzayınca çok komik olur 😂 hayaller dört diş, hayatlar yan diş 😂
123Masal Farahzeynep kızımın aynısı sanırım 😂😂 şuanda 10 aylık dişleri 8ledik maşallah diyim bizimde önce yanlar cıktı snra tavşan dişleri cıktı 🐇🤣 başlarda tuhaf geliyodu ama alıştık artk sanırım 8. Ayında ön üst dişler tamamlanmıştı yoksa vampir gbiydi walla 🤦🏻♀️🤣
Farahzeynep 123Masal 😂😂😂 minik vampirim diye seveceğiz artık, güzelce çıksınlar da artık ne yapalım 😂
Farahzeynep Araf benimki prof oldu, bugün omleti eline verdim ısıra ısıra yedi 😂 yanıma oturtuyorum beni izleyerek yiyor, o nedenle öğrendi sanırım 😍
Araf Farahzeynep yaa süpermiş ben de en kısa zamanda çalışmalara başlayayım çünkü biz geç bile kaldık 🤭