Selimikomom BalBadem3 hahhahshs bir de akşam trafiğinde manuel kullandığını düşün çıldırırsın 🤯🤯🤯 eşim otomatik kullanıyor ben manuel sinir oluyorum valla artık araba süresim gelmiyor trafikte falan,birine kitlesem keşke diye uğraşıyorum süren yine ben oluyorum
BalBadem3 Selimikomom Valla yaşadığım yerde baya trafiği yoğun bir yer ben hala tek başıma çıkacak cesaret bulamadım eşim yanımdayken geçiyorum direksiyona ana yollar ara sokaklar baya kalabalık. Maneulde çok gıcıkkk🤮