Selam kızlar uzun zamandır hayalini kuruyordum,sağolsun eşim almam konusunda destek oluyor ama ben daha önce manuelden kaldım ve hevesim kırıldı otomatik arabanın daha kolay olduğunu söylüyorlar ve ehliyetini almakta manuel kadar zor değilmiş sanırım ? Sizler ne düşünüyorsunuz bilgili arkadaşlar yazabilir mi rica etsem.Teşekkür ederim şimdiden