Mrvcnr niHanzade sizde bence doktora bir sorun malum aşıyı alıp doktora gidiyoruz geri veremeyizde saklayamayızda zamanında alıp gitmemiz en uygun olanı
Bir-prens-annesiii Mrvcnr ben bexseroyu geçen ay 1670 e almıştım ilk dozdu ikinci dozumuzu bir daha ki ay vurulacağız
Gokturk_ Mrvcnr 1670 di ağustos ta aldım canım yaptırdım gerçi ben bexsero aldım o fiyata 2 ay sonra da mimenrix alcam
elifsevval Bizde 7.ayındayız ilk defa yaptıracağım ama Sağlık Ocağı bexsero ( 7-9-19 ) nimenrix ( 7-14) ay nimenrix 1 yaştan sonra tek doz da yeterli dedi sizce ne yapmalıyım kızlar?