Hunilianne inşallah canım zaman şu gibi akıp gidiyor çocuk olunca. Erken doğduk ama kuveze girmedi kızım çok şükür ki gelismesiyle ilgili de bir durum yasamadik. Sadece uzamış sarılık oldu o zamanlar işte bu uyandırıp doyurma işi çok zorlamisti beni o da geçti sukur. Şu an 9ay 20gunluk yaşıtlarından kilo ve boy bakımından iri (esimle bnde öyleyiz genetik sanırım) algıları açık, tabi asla totosunu kaldiripta bn artık emekliyim yürüyelim be anne demiyor 🙄😁 ama ayından önce kafasını tuttu,döndü, oturdu inşallah sizinki de güçlü bı bebiş olur daha da yormaz sizi 🤲