Arkadaşlar bebeğim 33 haftalık doğdu. Su an 25 günlük ama aslında 37 haftalık olması gerekiyordu 🙃🙃 2 saatte bir beslemek için uyandırmaya çalışıyorum asla uyanmıyor. Altını acıyorum burnunu, topugunu sıkıyorum dik tutuyorum ıslak pamuk değdiriyorum konuşmak vs hiç ise yaramıyor. Nokta atışı çözümü olan var mi 🙃🙃