CmreKSidar Bende kendi kendime başladım mamaya , bebeğim memeye çok sık geliyordu.. saat başı olunca umduğunu bulamıyordu tabi.. bu arada baya gün içinde sürekli kucak isteyen , asla uyumayan bi bebekti.. tesadüf müdür ki mamayı başladıktan sonra ( günde 1 ,2 öğün ) bambaşka bi bebek oldu.. huzurlu uyumaya başladı.Kilosu normal seyrediyordu bu arada.Evet mama uyutuyor tıka basa doyuruyor çünkü.. Memede çok yoruluyor ama mamayı dakikalar içinde cuklattığı için bayılıyor bebek :) bu arada kaç cc veriyorsun