CmreKSidar ebe Tülin bulur var emzirme danışmanı, o mama içen bebeğin derin uyumasının doğru olmadığını söylemişti, hatta mama verdiğinizde azar azar verin tekrar uyanırsa tekrar verin diyordu. Anne sütünün sindirimi kolay olduğu için bebişler çabuk acıkabiliyor, sütünüzde azalma olduysa da sık sık sağım yapın ben azaldığını hissettiğim durumlarda öyle yapıyorum ve artışı net hissediyorum