Eda1107 canım biz 4. Aya gireceğiz artık il zamanlar senin gibi süre tutardım kaçdakika emecek diye benim de hemen hemen o aylarda daha kısa emmeye başladı güçlenip daha fazla çekiyor diye düşündüm ki doğruydu demekki çünkü kilo alımı güzeldi..ondan sonra dakika tutmayı bıraktım hatta.. kilo alıyorsa doyma belirtileri varsa hiç endişelenme💗