Kızlar merhaba bebegım tam iki aylık üçüncü aya doğru yol aldık yalnız sorum şu ilk zamanlardakı gıbı uzun kalmıyor meme de daha demin emzırdım. 10 dakka emdı bıraktı gazını çıkardım öyle. normal mi süre olarak sizin bebeklerınız kaç dakka emıyor bırakıyor ?