Themom_ Benim bebeğim de 15 aylık hep Prima kullandık yaşına kadar ama dediğiniz gibi 2 kutu mama alırız o fiyata.Bi tanıdık tavsiyesiyle Goon premium denedim.Hakikaten çok iyi bir bez.Yine geceleri ya da bir yere giderken Prima kullanıyoruz ama gündüz günlük bez olarak Goon’a devam şimdilik.Bence deneyin,pişman olmazsınız.