Aslan2103 Dogdugundan beri her gece 2 saatte bir uyanip emer 😅😅😅 5 bucuk aylik artik yatarak emiyo yanimda emip emip uyuyo emzik yapti beni resmen
Ummuhan321 Lindammm Ben bir sürü doktora sordum gayet normal dediler sütün doyuruyor demek ki dediler ve bebeği olan tüm tanıdıklarım da uyandirmiyor bayadir da böyleyiz bir sıkıntımız yok asıl 2 saate bir geceleri uyandırmak alışkanlık yapıyor yapmayın diyor doktorlar.
Lindammm Ummuhan321 demekki benimki de doyuruyor ben kaşınıyorum walla o zaman zorla uyandırıyorim resmen kızımı iki saate bjr bende artık üç saate bir yapacağım kendi uyansın hem daha iyi içer
Birminikaslan Crnkzy e benim ki 6 aylık oldu hlhala böyle diyorum bazen Allahim bu 7 8 saat uyuyan kimin çocuğu diye 😃😃
Ummuhan321 Lindammm 😂😂 En iyisi o canim zaten duymasa ağlar ben emin olmak için birkaç doktora sordum bebek büyütenlere sordum
Nezihat_c @Lindammm bizim doktor da elleme uyusun uykuya da ihtiyacı var. Sağlıklı bir bebek beslenmek isterse ya da başka bir şey olursa zaten uyanır. Uyuyorsa uyumak istiyordur sen de bak keyfine dedi 😀
Lindammm Nezihat_c rahatladım wala bende salıcam artık kendisi uyansın hem öyle olunca daha çok iyi içiyor sutunu Konuşabilse neler diyecek bana Allah bilir sal beni anneeee sallll😁
BirTim Crnkzy benim bebeğim 3 ay 2 günlük canım, geceleri 5-6 saat uyuyor genelde bazen 4 saatte uyanıyor. Gündüz 2-3 saatte bir emiyor. Acıkınca kendisi uyanıyor işte bence 3 saat gayet normal