Benim bebeğim de 3 aylık oldu. Gece uykusuna 9 da uyuduysa 12 de kalkıyor sonra 2 buçuk 3 gibi kalkıyor sonra hep 1 saat ya da 40 dk da bir kalkıyor. Yani iki kez uzun uyuyor sonraları hep en uzun 1 saat oluyor, saatler değişiyor. Mama kullanmıyoruz. Bizde de durum bu 🤷♀️