199887 ben doğum yaptığım zaman falan yani 10 ay boyunca hiç farketmedim böyle birşey oraya bakmadım da hiç belki vardı da bu boyutta değildi bi anda elime şişlik geldi yani enteresan bi şekilde tabi ihmal etmeyin erkenden egzersizler yaparsınız toplama ihtimali fazla olur