Kızlar 40 gün oldu 2. Dogumunu yaptim ilki ozelde olmustu kolay oldu 2. Ci devlette yaptim zor oldu.
Her neyse vajinanin icine bakinca boyle altta sislik gorunuyor et gibi normalmi degilmi bilemedim o kadar korkuyorumki doktorada gidemiyorum dogumum zor gecti diye ayni seyi yasayan oldumu acaba