snyck elfhuma19 evet geçen senede yarım gün gitti bu senede yarım gün gidecek çalışıyorum çünkü yetişemiyorum tam güne de gönlüm razı gelmedi
elfhuma19 snyck devletin anaokulunamı bende sübyan okulu gibi kuran kursumuz var oraya gidiyor yarım gün faydası olur inşallah