Feraye_ keskebirazuyusam birşey sorcam size diğer akradasa da sordum goguslerinizde kucukmuydu zayifken bı ben mi böyleyim 75 bedeni dolduramiyorum kiko alinca goguslerinizde büyüdü mu bende şuan zayıfım tarifinizi uygulasam alirmiyim😐😂
keskebirazuyusam Feraye_ evet canım göğüslerimde küçüktü 🥰 kilo alınca onlarda doluyor kesinlikle. Ne kadar zayıflarsam göğüslerde o kadar küçülüp sönüyordu. Yazdığım tarifle 1 ayda 4 kilo aldım canım, hala devam ediyorum bakalım. İnşallah sende alırsın 🌸
Feraye_ keskebirazuyusam teşekkür ederim denemek istiyorum inşallah alırım çok kötü dümduz oldum resmen 😂
1aysekaplannnn Nuray41 her akşam yemekten sonra bebe bisküvisi yulaf muz süt karıştır ye kesinlikle alırsın ama düzenli yapacaksın bı 4 5 ay yap 5 kilo garanti veriyorum
Nuray41 Feraye_ benim göğüslerim hep küçüktü ama sanki kilo alınca onlar da dolmuştu gerçi en son kilo aldığımda hamileydim o zaman mecbur dolmuştu 😀
Feraye_ Nuray41 bendede öyle oldu hamieligimde bi dahada hatırlamıyom bu arada daha söndü goguslerum nasıl toparliycam bilmiyom kendimi hiç kadın gibi hissedemiyom ya göğüs olmadgindan mıdır nedirse seksi bı vücut yok yani 😐😐😐😂😂
Feraye_ Nuray41 olur ya valla ama tatliydada pek aram yok nasıl içerim bu karışımı hiç bilmiyorum ya bide bana cevremdekiler sen çok sınırlisin ondan kilo tutmuyosun diyolar haklilarmi acaba ondan zayıf olurmuki insan 😑
Yagmur_24 Snp57asel ahah ne dertler var yaaa rab dicem ama kız da haklı 43 kilo nedir gücü bile olmaz insanın 2 bebek çok sıkıntıdadır ama ben de biraz sağlıkla kilo versem keşke benden gitse ona gelse🥺🥺🥺
Yagmur_24 Nuray41 maşallah size valla azıcık da benden gitse ne iyi olur😀 inşallah alırsınız ben de veirirm🌺🧿
Feraye_ Nuray41 ben trendyoldan protein tozu getittirdim kullandim 52 kg oldum ama bırakınca geri verdim😂
Nuray41 Feraye_ hadi ya şimdi emdirdigim için herşeyi icemem sanırım supradin vs yi bile kullanma dedi doktor
Feraye_ Nuray41 aynen emzirmen bittikten sonra icebilirsin anca ya onları bırakınca da geri veriyorsun anlamadım gitti diyetisyenin yazdığı mamalar nasıl acaba burda arkadaşa yazdım ama görmedi sanırım
Nuray41 Feraye_ ya mama benim bir arkadaşım kullanmıştı diyetisyen yazmıştı işte yemişti aldım demişti ama sonra geri verdi mi bilmiyorum sormadım hic
leopar Feraye_ alınabilir ama devlet %80 karşılıyor eğer rapor olarak yazılsa siz alırsanız pahalı oluyor
Feraye_ leopar diyetisyene gitmeyi istiyorum inşallah gidersem yazdirmak isterim alamiyorum çünkü 😑teşekkür ederim bu arada