aylizinannesiii bende e bebekten beşik sipariş vermiştim. Kargo anlaşmaları sendeo ydu geldik biz kapıyı açın falan dediler kapıyı açtım yarım saat oldu gelen yok.1 saat oldu gelen yok adam hala araba da kargo arıyor. Meğersem kargoyu şubede unutmuşlar 🙄🤣🤣🤣