Mavininyuztonu reflüsü olabilir. Belirtisi kusmak işte. İlk 3 ay olan reflü fizyolojik bir reflü büyüdükçe geçiyor. Mamadan sonra 30-45 dk dik şekilde tutuyorsanız, gazını çıkartıp yatırıyorsanız. Mamayı tek seferde değil mola verip verip içiriyorsanız reflüsü yoktur