Merhaba kızlar benim oğlum 36 haftalık doğdu 2 aylik şuan anne sütü sarılığı olduğu için mama içiyor ama başta sma kullandım sürekli çıkarttı kilo da almadı şuan Aptamil kullanıyorum onu da çıkartıyor araştırdım prematüre bebekler için mamalar varmış sanırım kullanan var mı ? Bilmiyorum ağır mi geliyor çok fazla mi içiyor anlamadım ilk kez böyle bir durum yaşıyorum.