Birbalannesi09 Kişisel olarak beyaz ekmeğin sağlıklı bir karbonhidrat seçeneği olduğunu düşünmüyorum. Bu da benim sporcu olmamdan kaynaklanıyor büyük ihtimal, bazı düşüncelerimi kıramıyorum. Kızım da ben nasıl yiyorsam öyle yemeye alıştığı için sanırım yemeğin yanında ekmek aramaz da istemez de. Dilimli bir şekilde tam buğday saklıyorum buzlukta tost, sandviç vs için. Küçükken irmik kullanırdım çorbalarına hem kıvamını biraz koyulaştırsın hemde sebze çorbalarındaki o çiğ kokuyu alsın diye. O şekilde alıştığı içinde çorbanın içinde ekmek doğrama ihtiyacı hissetmiyorum. Siz verebilirsiniz tabiki de. Nasıl alıştırırsanı öyle devam ediyor bir süre. Yalnız çevreyi gözlemleme yeteneği geliştikçe ev ahalisini örnek alıp ona göre yemek düzeni gelişiyor. Biz çok yiyen bir aileyiz. Belki de ondan sanırım ekmeğe sıra gelmiyor 😂 21 aylık 14 kilo şuan.