Abartmaya gerek yok ya ben veriyorum tabi kalkip çocuğa yarim ekmek arası vermiyorum ama çorbasına az dogruyorum elime arada veriyorum valla çok da güzel yiyor maşallah tok da tutuyor biraz bir sürü çocuk büyütmüş insanların tecrubelerine de uymak lazim ben kasmiyorum çok fazla hemen hemen her yedigimin de tadına bakıyor