ArsAyz Yelda35 Şehir hastanesinde yaptım tek odada sancı çekip doğurdum. Televizyon, pilates topu ve banyo vardı, eşimi doğuma alıp kordon kestirip fotoğraf çektiler 😂 Özelde bu rahatı bulamazdım sanırım
monpetitlapin ikibebelikanne evet, bu arada yemekleri de çok güzeldi bayıla bayila yemiştim🤭🤭🤭 inşallah istediğiniz gibi olur
dygefe ikibebelikanne yalova atakent doktorlarını biliyorum sadece:) bursa merkez sandım teşekkürler cevap için
Divayorgun Yelda35 aynı ya özelde yaptım bi sürü para ödedim emzirmeye bile yardım etmediler. Hiç memnun kalmadım
Zeyzey_1 Bernabulutt yok canım almadilar hatta doğum yaptım eşim bebeğimizi sadece 10dk gorebildi yasaktı erkek girmesi
Senazz11 Yelda35 devlete 5 kuruş vermiyorsun hahaha istanbul Zeynep kamilde yaptım inan özel gibiydi o hastaneyi o kadar kotulediler ki berbat leş gibi doktorları kötü bağırıp çağırıyorlar seninle ilgilenmiyorlar falan Bi arkdsm yapmıştı yakin zamanda ona sordum iyi dedi özel de 20 demişti dedim devlette yaparım o para da bende kalır diye iyiki devlette yapmışım doğum sırasında yanıma gelip konuşan mi dersin sancı çekerken gelip ilgilenen 5 tane iyi varsa 3 tane de suratsız oluyor herhalde var bu doğum aldılar gelip saçımı okşayan elimi tutan doğumda destek veren bak bebek cikti kafasına dokun korkma Bi benim yerime dogurmadiklari kalmıştı 😅😅😅😅
Query Yelda35 ben bu sene tek kişilik odada yaptım doğumumu. Doktor gelmedi hiçbir şekilde ebeler de çok az ilgilendi ama öncesinde gebe okuluna gitmiştim bilmediğim bir durum yoktu. Onun dışında kaynanamlar gelsin istemedim annemde burada değildi sadece eşimi istedim. Doğumdan sonrada eşim kaldı. Normalde izin vermiyorlar ama eşim sessiz sakin hiçbir şeye karışmadı sizin işiniz siz doğrusunu bilirsiniz dedi geçti. Yani özelde yapsam yine aynı şeyler olacaktı. Bu arada ablamda Ardahan’da doğum yaptı benden 2 gün önce oda tek kişilik odada eşiyle kaldı. Gayette temizdi banyo wc yatak olan koltuk buzdolabı tv herşey vardı. Çok uzun oldu ama tek fark ilgi alaka ve normal doğum ise doktorun hiçbir şekilde gelmemesi