Yelda35 ben devlette 2 tane sezaryen oldum ikisinden de çok menun kaldım,hee ikisinde de tek kişilik oda da kaldim, 2. Doğumum olmasına rağmen ameliyatdan önce emzirme eğitimi verdiler, doğum sonrası eğer anne bebeği emziremezse falan hemen emzirme danışmanı geliyor, ilgi alaka cok güzeldi hatta 2. Doğumum da arkadaşımız bize kadın doğum servisinin suit odasını ayarladı, 1+1 oda tek başımıza kaldık eşim bile bizimle kaldı, devlette sadece herşey kuralına göre olacak misal ziyaretci kabul edilmiyorsa kesinlikle etmiyorlar, onun dışında özelden çok da farkı yok.