Senayy benim bebeğim henüz 3 aylık herkes su ver diyor susuz mu bırakıyorsun çocuğu diyor. Sanki çocuğuma eziyet ediyormuşum gibi bir yüz ifadesiyle. Anlatamam size o yüz ifadesini yazarken bile tüylerim diken diken oldu. Sadece anne sütü alan çocuğa su verilmez diyorum sadece. “Olur mu öyle şey”ler “biz hep su verirdik hiçbişey olmadı”lar..
çoook zor direnmek biliyorum özellikle de bebek ağlıyorsa bi kurtarıcı arıyor insan. Ama cici bebe değil lütfen gerekiyorsa mama verin. Sizi çoook iyi anlıyorum ama.. bu işin bi doğrusu var ve karar vermek sadece biz annelerin elinde 😊