_Goktugunannesi__ Zehra1908 Bizimki yarı kolik şeklindeydi ağlamaya nöbetleri aşırı değildi falan hep huzursuzdu ayağımda sallayarak karnını ovalıyodum o çözüm oluyordu uyuyordu hemen ama ayağımdan indirir indirmez tekrar uyanıyordu
Tugce0142 Zehra1908 bende danışmadım canım Yenidoğandan itibaren kullanılıyor üzerinde yazıyor eczaneye sorduk kullanabilirsiniz iyi gelir zararı yok dedi
hayalperest2310 Zehra1908 valla bize çok iyi geldi tek uykuya gecirebildiğimiz ve sakinleştiği yer oldu ana kucağı aldık durmadı beş aylık zaten 6 aylık olsun uyku eğitimi vercm ilk günlerde keşke alsaydım
Tugce0142 Chryblssm7 evet tavsiye ederim daha önce metsil nurse biogaia damlalarını kullandım ama sonuç alamadım pek ama Maflor baya işe yaradı